کمپین بانک ملت برترین کمپین محیطی آبانماه شهر تهران شد – دیام برد
DM Board با توجه به روند ماه های قبل بهترین کمپین های محیطی شهر تهران را با توجه به مخاطبانی که معمولا بازاریابان و فعالان این حوزه هستند پس از تحقیق و ارزیابی تعیین و منتشر می کند.
این نظرسنجی با شرکت بیش از هزار نفر از مخاطبان DM Board از طریق استوری صفحه اینستاگرام این رسانه انجام شد. طی این مطالعه کمپین های محیطی شهر تهران در مهر از نظر بصری، جذابیت و پیام رسانی مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج نظر مخاطبان و میزان موفقیت این کمپین ها در ادامه مشاهده می شود.
کمپین های برتر
کمپین های بانک ملت، شیبا، اسنپ پی و تکنولایف به ترتیب با 61، 44 و 40 درصد رتبه های مثبت در صدر کمپین های موفق در تهران قرار گرفتند.
پس از آنها کمپین کیولین با 35 درصد نظر مثبت در رتبه چهارم و کمپین دال به همراه بیمابازار با 34 درصد نظر مثبت در رتبه پنجم این فهرست قرار دارند.
در ادامه سایر بیلبوردها، تابلوهای حصیری و کمپین های محیطی مهر در تهران را به ترتیب رتبه بندی مخاطبان خواهیم دید.
ضعیف ترین کمپین ها
کمپین سبز لوازم خانگی شهرالعظم، رایتل و دیپوینت با 18، 14 و 13 درصد نظرات مثبت مخاطبان. ضعیف ترین کمپین های محیط زیستی مهر ماه شهر بود.
نظر شما در مورد بیلبوردهای این ماه تهران چیست؟ کدام کمپین محیطی توجه شما را جلب کرد؟