قسمت دوم رادار، برنامه تحلیلی رخدادهای بازاریابی منتشر شد – دی‌ام برد


هر هفته در برنامه «رادار» مهم ترین اخبار و کمپین های هفته را با کارشناس حوزه بازاریابی و تبلیغات مورد بررسی قرار می دهیم. در این قسمت احمدرضا غنی، فعال ارتباطات و بازاریابی به ما ملحق شده است که با او درباره مهم ترین رویدادها و کمپین های هفته گذشته به گفتگو نشسته ایم. با ما همراه باشید:

برخی از موضوعات مطرح شده در رادار این هفته:

  • وضعیت پیامک های تبلیغاتی در ایران
  • کمپین و نام تجاری تکنولایف تازه کردن
  • کمپین زیست محیطی سریع
  • کمپین محیطی دال
  • کمپین ویدیویی تک ماکارون
  • کمپین زیست محیطی و دیجیتال پریل
خروج از نسخه موبایل