دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardاولین جلسه دوره مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همراهی اسمارتک برگزار شد دیام برد
راهنمای کالج با همکاری اسمارتک در 6 یک هفته اصول و مفاهیم بازاریابی را به صورت حضوری و شخصی بررسی می کند.
به گزارش کالج رهنما، اولین جلسه بوت کمپ اتوماسیون بازاریابی کالج رهنما با همکاری اسمارتک در روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در محل برگزاری کلاس کالج رهنما برگزار شد.
در اولین روز از بوت کمپ مراسم افتتاحیه برگزار شد که محمد شهرامیانی مدیر عامل کالج رهنما و مزدک پاکزاد مدیر عامل اسمارتک حضور داشتند و در مورد هدف این بوت کمپ صحبت کردند. علاوه بر این، مائده دربندی، سرپرست دوره نیز اهمیت یادگیری استفاده از ابزار اتوماسیون بازاریابی اینترک و نقش این مهارت را در حرفه جویندگان مهارت توضیح داد.
گفته می شود در ادامه این بوت کمپ پس از بررسی مبانی و مفاهیم بازاریابی و لزوم استفاده از آموزش اتوماسیون بازاریابی، نحوه استفاده از ابزار اتوماسیون بازاریابی اینترک آموزش داده می شود. در واقع به جویندگان مهارت از مرحله اجرا و راه اندازی تا اجرای کمپین اتوماسیون بازاریابی از طریق Interk همراه با پروژه های تیمی به صورت عملی آموزش داده می شود. همچنین برای تکمیل مهارت های بازاریابان، اصول برنامه نویسی جاوا اسکریپت آموزش داده می شود.
این دوره دیجیتال مارکتینگ به مدت ۶ هفته به صورت حضوری و حضوری تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام این رابطه استفاده کنید.