اینستاگرام ظاهراً قابلیت انتشار آزمایشی ریلز را بررسی میکند
اینستاگرام در حال کار روی راهی است که سازندگان محتوا میتوانند ویدیوهای آزمایشی خود را بدون نمایش به دنبالکنندگان آن حساب، به سایر کاربران نشان دهند. این ویژگی می تواند به اینستاگرام مزیت بالقوه ای نسبت به سایر شبکه های اجتماعی مانند تیک توک بدهد.
مطابق با “تک کرانچاینستاگرام این هفته آزمایش جهانی این ویژگی جدید به نام «قرارهای آزمایشی» را آغاز کرد. هدف از این آزمون ارائه راهی برای کشف انواع مختلف محتوا یا فراهم کردن شرایط بهتر برای افزایش خلاقیت در ویدئوها است. با اجرای این ویژگی، ویدیوها منتشر می شوند اما برای فالوورهای این حساب نمایش داده نمی شوند. بنابراین، تولیدکننده محتوا میتواند این ویدیو را در معرض دید افراد غیر دنبال کننده خود قرار دهد تا بازخورد لازم را دریافت کند.
با استفاده از این ویژگی، اینستاگرام اطلاعات مربوط به عملکرد ویدیو شامل بازدید، لایک، نظرات و اشتراکگذاری را به سازنده نشان میدهد. بر اساس این موارد، کاربر می تواند انتخاب کند که ویدیو را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارد یا آن را بایگانی کند.
Trial Reels احتمالا نسخه بهبود یافته حالت آزمایشی اینستاگرام است
نام کاربر آوریل گذشتهالساندرو پالوزی“، از یک ویژگی آزمایشی به نام “حالت آزمایشی” پرده برداری کرد که به سازندگان محتوا اجازه می دهد ریل هایی را پست کنند که به دنبال کنندگان نشان داده نمی شوند. به نظر می رسد ویژگی Trial Reels یک نسخه پیشرفته از ویژگی حالت آزمایشی باشد.
بر این اساس، نسخه نهایی این ویژگی – با فرض اینکه در دسترس عموم قرار گیرد – همچنان در معرض تغییر است. اینستاگرام هنوز به طور رسمی در مورد این ویژگی اظهار نظر نکرده است.
یکی از سخنگویان متا گفت: ما همیشه به دنبال راههایی هستیم که تولیدکنندگان محتوا را قادر به تعامل بیشتر با کاربران در اینستاگرام کنیم، اما در حال حاضر هیچ موضوعی برای اشتراکگذاری وجود ندارد.