امکان دستهبندی مخاطبان در پنل ادتریس اضافه شد – دیام برد
ویراستاران با افزودن یک ویژگی جدید برای دسته بندی مخاطبان (مخاطب ساز) برای پلتفرم خود، توانایی طراحی کمپین های تبلیغاتی هدفمندتری را برای کاربران خود فراهم کرد.
به گفته Editris، این ویژگی به بازاریابان اجازه میدهد تا کاربران را بر اساس دادهها و رفتارهای مختلف تقسیمبندی کنند و پیامها و تبلیغات خود را برای افرادی ارسال کنند که تمایل بیشتری به جذب یا تبدیل دارند. پس از تقسیم بندی مخاطبان، بازاریابان می توانند اطلاعاتی مانند Push Token، GPS AdID، IDFA و Adtrace AdID کاربران را استخراج کنند. فیلتر بر اساس نوع دستگاه، سیستم عامل و نسخه برنامه نیز امکان پذیر است.
امکان دسته بندی مخاطبان در Edtris برای بازاریابان دیجیتال
این پلتفرم اشاره می کند که کاربران را می توان بر اساس پارامترهای زیر با استفاده از ویژگی طبقه بندی مخاطب Edtris دسته بندی کرد:
1- رفتار کاربر در برنامه پس از نصب (مانند جلسه، زمان تعامل، خرید یا حذف برنامه)
2- رفتار کاربر بر اساس انتساب (مانند نصب، نصب مجدد، هدف گذاری مجدد و ارجاع مجدد)
3- بر اساس کانال تبلیغاتی (Tracker) یا حتی منبع نصب (امضای SDK)
برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این پلتفرم و درخواست دموی رایگان می توانید به وب سایت Editris رجوع شود