20

از ارتباط تا اعتماد؛ اصول برندسازی و روابط عمومی مدرن با نگاه ویژه به نسل Z


در دنیای امروز، ارتباطات به ابزاری فراتر از اطلاعات ساده تبدیل شده است و نقشی کلیدی در تبلیغ برندها ایفا می کند. روابط عمومی مدرن این به یکی از مهمترین بخش های استراتژی برندها تبدیل شده است که بر اعتمادسازی، ایجاد تعاملات پایدار و افزایش تعاملات مثبت با مخاطبان تمرکز دارد.

در همین راستا کارگاه از ارتباط تا اعتماد به منظور بررسی تخصصی اصول برندسازی و روابط عمومی مدرن برگزار می شود این رویداد به مخاطب کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای جدید، استراتژی های موثری برای ایجاد ارتباط موثر و جلب اعتماد مشتری ایجاد کند.

محورهای آموزشی سمینار:

  1. مشاهده تاریخچه : روابط عمومیبررسی تحول روابط عمومی از یک وسیله نقلیه اطلاعاتی سنتی به یکی از پایه‌های استراتژی برند.
  2. استراتژی های جدید : روابط عمومی نقش فناوری های نوین در تغییر روش های ارتباط با مردم.
  3. ارتباط بین روابط عمومی و برندسازی: چگونه روابط عمومی را به بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند تبدیل کنیم؟
  4. ویژگی های نسلی : اچبه عنوان بومی دیجیتال، این نسل انتظارات خاصی از برندها دارد. در این بخش تفاوت بین رفتار این نسل و نسل‌های قبلی و چگونگی تطبیق استراتژی‌های برند با نیازهای آن‌ها تحلیل می‌شود.
  5. مطالعات موردی و تجربه عملی: تجزیه و تحلیل نمونه های موفق استراتژی های روابط عمومی و برندسازی برای آموزش عملی.

مدرسان کارگاه:

  • دکتر محمدرضا حسومیان; مدیر بازاریابی شرکت استیل البرز
  • دکتر سپیده عابدینی; مدیرعامل ارتباطات بازار مبین نت

مخاطبان این رویداد:

  • مدیران و کارشناسان روابط عمومی
  • مدیران برند
  • مدیران سازمان ها و کسانی که مایل به توسعه مهارت های برندسازی خود هستند

زمان و ثبت نام:

📆 تاریخ: جمعه 23 آذرماه از ساعت 10:00 الی 13:00

📌رزرو خصوصی با تخفیف ویژه: انتشار 15
ثبت نام اینترنتی با تخفیف ویژه: publciaOnline20
لینک ثبت نام: https://eseminar.tv/wb149343

برگزارکننده: Publica

حامیان: آژانس تبلیغاتی فیلیپ، داتک، کوکو

این کارگاه فرصتی برجسته برای آموزش عمیق و عملی در این زمینه است روابط عمومی و برندسازی مدرن f اگر می خواهید دانش خود را در این زمینه ها گسترش دهید، این فرصت را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا